Veelgestelde vragen

Zit uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Algemeen

Waarom shoppen via het Mijn Plus voordeelprogramma; voordeel.plusonline.nl?
Via voordeel.plusonline.nl bespaart u bij honderden webwinkels op uw aankopen. Het enige dat u hoeft te doen is via voordeel.plusonline.nl naar een aangesloten webwinkel te surfen. Na een aankoop wordt uw korting dan automatisch op uw persoonlijke account bijgeschreven en u ontvangt een e-mail ter bevestiging. 

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Voordeel.plusonline.nl gaat zeer vertrouwelijk met uw gegevens om en verstrekt deze niet aan derden. De door voordeel.plusonline.nl verzamelde persoonsgegevens worden behandeld conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt en u ontvangt dus geen spam of ongewenste email. Lees hier meer over ons privacy beleid.

Hoe kan ik gebruik maken van het Mijn Plus voordeelprogramma?
Wanneer u abonnee bent van Plus Magazine kunt u gebruik maken van alle kortingen op voordeel.plusonline.nl. U hoeft hiervoor enkel eenmalig een account aan te maken. Via uw account op Mijn Plus heeft u voortaan altijd meteen toegang tot het Mijn Plus voordeelprogramma.

Nog geen account op Mijn Plus? Maak deze dan nu direct aan via de volgende link. Klik vervolgens op de button 'inloggen' en het Mijn Plus registratieformulier verschijnt in beeld.

Zijn de kortingen geldig i.c.m. de aanbiedingen van de webwinkel?
Ja, alle kortingen staan los van de aanbiedingen bij de webwinkels. De korting wordt berekend over de orderwaarde of u ontvangt een vast bedrag. Zo kunt u dus profiteren van dubbele kortingen tijdens een uitverkoop of speciale aanbieding.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Voordeel.plusonline.nl gaat zeer vertrouwelijk met uw gegevens om en verstrekt deze niet aan derden. De door voordeel.plusonline.nl verzamelde persoonsgegevens worden behandeld conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt en u ontvangt dus geen spam of ongewenste email. Lees hier meer over ons privacybeleid.

Wat zijn cookies en waarom maakt voordeel.plusonline.nl daar gebruik van?
Het Mijn Plus voordeelprogramma werkt met cookies. Cookies zijn eenvoudige kleine tekstbestanden die worden opgeslagen op de harde schijf of in het geheugen van uw computer. Cookies kunnen uw computer of de bestanden die op uw computer staan niet beschadigen. Wij maken gebruik van tijdelijke cookies. De informatie die via deze cookies wordt verkregen, wordt 60 dagen na uw laatste bezoek automatisch verwijderd. Cookies worden bijvoorbeeld gebruikt om bij te houden welke producten u in uw winkelwagentje hebt liggen of om de voorkeuren die u heeft ingesteld voor een bepaalde dienst of webpagina vast te leggen. Voordeel.plusonline.nl gebruikt cookies om te kunnen bepalen welk lid recht heeft op korting die bij een webwinkel wordt ontvangen. 

Hoe blijf ik op de hoogte van acties van webwinkels?
Via de nieuwsbrief van Plus Magazine houden wij u met onze nieuwsbrief op de hoogte van de leukste acties bij de webwinkels.

Account

Hoe kan ik een account aanmaken?
Wanneer u abonnee bent van Plus Magazine kunt u gebruik maken van alle kortingen op voordeel.plusonline.nl. U hoeft hiervoor enkel eenmalig een account aan te maken op Mijn Plus. Via uw account op Mijn Plus heeft u voortaan altijd meteen toegang tot het MijnPlus voordeelprogramma. Voordat u gaat online gaat winkelen, logt u dus altijd eerst in op Mijn Plus.

Nog geen account op Mijn Plus? Maak deze dan nu direct aan via de volgende link. Klik vervolgens op de button 'inloggen' en het Mijn Plus registratieformulier verschijnt in beeld.

Shoppen met korting

Hoe krijg ik bij voordeel.plusonline.nl.nl korting op mijn online aankopen?
Zorg dat u bent ingelogd en klik via onze links naar de webwinkel van uw keuze om uw aankoop te doen. Zorg er tevens voor dat u de webwinkel waar u een aankoop wilt gaan doen niet vooraf bezoekt, want onze link geldt dan niet meer. Wij registreren uw aankoop en schrijven de korting bij in uw account. Bij elke transactie ontvangt u ook een email ter bevestiging.

Moet ik altijd zijn ingelogd om korting te krijgen op mijn aankoop?
Ja, alleen als u bent ingelogd bij voordeel.plusonline.nl en klikt op de links op onze website kunnen we uw aankoop registreren en de vermelde korting geven. Zonder inloggen is registratie van uw aankoop niet mogelijk en kunnen wij geen korting geven.

Wanneer wordt mijn aankoop in 'Mijn account' getoond?
Uw aankoop wordt in principe binnen 4 uur getoond in uw account op voordeel.plusonline.nl. De aankoop moet dan nog wel worden goedgekeurd door de betreffende webwinkel. Pas na goedkeuring door de webwinkel kunt u, bij voldoende tegoed in uw account, de korting laten uitbetalen. Bij elke aankoop in uw account staat aangegeven welke status de aankoop op dat moment heeft.

Waar kan ik met korting shoppen?
U krijgt korting op aankopen bij alle, bij voordeel.plusonline.nl, aangesloten webwinkels. Klik hier voor een overzicht van alle aangesloten webwinkels of ga op de website naar Winkels. Bij elke webwinkel staat aangegeven hoeveel korting u per aankoop van voordeel.plusonline.nl ontvangt.

Hoeveel korting krijg ik op mijn online aankopen?
De korting varieert per webwinkel en soms zelfs per type product of dienst. De door voordeel.plusonline.nl verstrekte korting (een vast bedrag per aankoop of een percentage van het totale aankoopbedrag) staat aangegeven bij de informatie over de webwinkel. De korting wordt berekend over het totale aankoopbedrag exclusief BTW en verzendkosten. 

Er staat bij een webwinkel dat er in punten wordt betaald. Hoe werkt dat?    
Bij een aantal webwinkels wordt er inderdaad gecommuniceerd in punten. Het aantal punten dat u ontvangt is afhankelijk van het aankoopbedrag. 1 punt vertegenwoordigt een waarde van € 0,01. De waarde van uw verdiende punten in Euro's kunt u terugzien in "mijn account" na registratie van uw korting.

Krijg ik op al mijn aankopen korting?
In principe wel, maar er zijn enkele uitzonderingen. Check daarom altijd de informatie van de webwinkel op voordeel.plusonline.nl.nl om te zien of de korting van toepassing is op het gehele assortiment van de webwinkel. Verschillen de kortingen per productgroep, dan wordt dit bij de informatie over de shop weergegeven. Staat er slechts één kortingspercentage of -bedrag vermeld en geen verdere bijzonderheden? Dan geldt de korting voor het gehele assortiment van de webwinkel. De korting wordt berekend over het totale aankoopbedrag exclusief BTW en verzendkosten.

Betaal ik meer als ik via voordeel.plusonline.nl koop?
Nee, u betaalt via voordeel.plusonline.nl niet meer. Als u direct bij de betreffende webwinkel een aankoop zou doen, betaalt u dezelfde prijs. voordeel.plusonline.nl geeft juist korting op de prijs van de aangesloten webwinkel, dus u betaalt via voordeel.plusonline.nl altijd minder!

Krijg ik korting over het totale aankoopbedrag als ik producten retourneer?
Nee, bij het retourneren van een deel van de bestelling wordt de korting aangepast. Er wordt korting gegeven over het bedrag waarvoor daadwerkelijk wordt aangekocht. In enkele gevallen komt de korting bij aanpassing van de order of retournering van een deel van de aankoop in z'n geheel te vervallen. Wordt de gehele bestelling geretourneerd? Dan vervalt ook de gehele korting.

Kan ik gebruik maken van een kortingscode en tevens de korting van voordeel.plusonline.nl ontvangen?
Ja, maar wij adviseren om alleen gebruik te maken van kortingscodes die worden vermeld op deze website. Kortingscodes van andere bronnen worden niet ondersteund, waardoor de korting van voordeel.plusonline.nl in sommige gevallen komt te vervallen.

Zijn mijn account bij voordeel.plusonline.nl en mijn account bij de aangesloten webwinkels hetzelfde?
Nee, uw account bij voordeel.plusonline.nl staat geheel los van uw accounts bij de aangesloten webwinkels.

Als ik twee aankopen doe bij dezelfde webwinkel, moet ik dan terugkomen naar voordeel.plusonline.nl om weer korting te krijgen?
Ja, om korting te krijgen van voordeel.plusonline.nl moet u bij elke (nieuwe) aankoop via deze website doorklikken naar de webwinkel van uw keuze. U kunt wel meerdere producten tegelijk bestellen en korting krijgen, zolang het dezelfde order betreft. Is uw bestelling bij de betreffende webwinkel afgerond? Ga dan opnieuw via voordeel.plusonline.nl naar de betreffende webwinkel om een nieuwe order aan te maken en (opnieuw) te profiteren van de korting van voordeel.plusonline.nl.

Het kortingsbedrag voor mijn aankoop is incorrect. Hoe kan dit?
Voor aankoopbedragen en het berekenen van de korting is voordeel.plusonline.nl afhankelijk van de betreffende webwinkel. In de meeste gevallen wordt de korting berekend over het aankoopbedrag exclusief verzendkosten en BTW. Hierdoor kan het aankoopbedrag in uw account lager zijn dan het bedrag dat u daadwerkelijk aan de webwinkel hebt betaald. Klopt uw korting (berekend over het aankoopbedrag exclusief BTW en andere bijkomende kosten) niet, gebruik dan het supportformulier en zorg voor een digitale aankoopbevestiging. Wij gaan dan uitzoeken waarom het kortingsbedrag incorrect in uw account staat.

Wat is de betekenis van de statussen van mijn aankopen?
Bij elke aankoop in uw account op voordeel.plusonline.nl staat de status van de aankoop vermeld. Er zijn verschillende statussen mogelijk: 

  • In afwachting: Uw aankoop is geregistreerd, maar moet nog worden gekeurd door de webwinkel
  • Afgekeurd: Uw aankoop is niet goedgekeurd door de webwinkel en kan daarom ook niet worden uitbetaald door voordeel.plusonline.nl 
  • Goedgekeurd: Uw aankoop is goedgekeurd door de webwinkel en kan, indien het minimum uitbetalingsbedrag is bereikt, worden uitbetaald 

De status van een aankoop wordt automatisch gewijzigd, zodra wij een wijziging ontvangen van de betreffende webwinkel.

De status van mijn aankoop is nog steeds 'In afwachting'. Wanneer wordt deze goedgekeurd?
Aankopen krijgen de status goedgekeurd zodra de betreffende webwinkel de aankoop heeft goedgekeurd. Hoe lang dit duurt, verschilt per webwinkel. Sommige webwinkels keuren de aankopen binnen enkele dagen, terwijl het bij andere webwinkels enkele weken kan duren. In het geval van een reis wordt de keuring in veel gevallen twee a drie maanden NA de reis genoten is uitgevoerd.

Waarom is de korting voor mijn aankoop afgekeurd?
Soms wordt de korting voor een aankoop door de betreffende webwinkel afgekeurd. Wellicht heeft u uw bestelling geretourneerd, tussentijds gewijzigd of geannuleerd. Wanneer dit niet het geval is kunt u, binnen 30 dagen na afkeuring, gebruik maken van het supportformulier en zorg voor een digitale aankoopbevestiging. Wij zoeken dan uit waarom de aankoop is afgekeurd. Let op: de korting is nooit gegarandeerd. Wij doen er alles aan om uw korting alsnog te claimen, maar kunnen dit niet garanderen. 

Waarom is mijn aankoop niet zichtbaar in mijn account?
Is een aankoop na 4 uur niet geregistreerd in jouw account? Check dan of u aan de volgende voorwaarden heeft voldaan: 

  • U bent via de link op voordeel.plusonline.nl naar de betreffende webwinkel gegaan en heeft uw bestelling geplaatst
  • U heeft de webwinkel niet vooraf rechstreeks bezocht en/of u was niet nog ingelogd bij de betreffende webwinkel
  • De bestelling/order is niet gewijzigd en u heeft geen contact gehad met de webwinkel om de bestelling aan te passen of te annuleren. Bij wijziging van de bestelling kan het namelijk zijn dat de webwinkel een nieuwe order aanmaakt en de registratie via voordeel.plusonline.nl komt te vervallen
  • De instellingen op uw computer voldoen aan de gestelde eisen
  • Uw aankoop voldoet aan de algemene voorwaarden van de webwinkel 

Heeft u aan bovenstaande voorwaarden voldaan en is een aankoop niet zichtbaar in uw account? Laat dit dan binnen 30 dagen na aankoop aan ons weten. Gebruik dan aub het supportformulier en zorg voor een digitale aankoopbevestiging. Wij zoeken dan uit waarom de aankoop niet is geregistreerd in uw account.

Hoe kan ik een niet-geregistreerde aankoop melden?
Wanneer een aankoop na 4 uur niet zichtbaar is in uw account, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan met de registratie. We willen graag voor u uitzoeken wat het probleem is. Wilt u een niet-geregistreerde aankoop aan ons doorgeven? Gebruik dan het supportformulier en zorg voor een digitale aankoopbevestiging. Wij zoeken dan uit waarom de aankoop niet is geregistreerd in uw account.

Ik heb een vraag en/of klacht over een product dat ik via voordeel.plusonline.nl heb gekocht. Wat moet ik doen?
Aankopen worden gedaan bij de aangesloten webwinkels. Wij verkopen zelf geen producten en kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor producten die worden geleverd door derden. Bij vragen en/of klachten over aangekochte producten verwijzen we u dan ook door naar de betreffende webwinkel. Neem contact op met de webwinkel om het probleem op te lossen.

Hoe vind ik mijn favoriete webwinkels snel terug op voordeel.plusonline.nl?
Plaats webwinkels, die u graag nog eens wilt bezoeken, in uw persoonlijke lijst met Favoriete shops op voordeel.plusonline.nl en u vindt ze altijd snel terug. Hoe doet u dit? Op de kortingspagina van elke aangesloten webwinkel op voordeel.plusonline.nl staat bovenin, direct rechts van de naam van de webwinkel, het favorieten icoon. Klik op dit icoon en de shop wordt toegevoegd aan uw persoonlijke lijst met favoriete webwinkels op voordeel.plusonline.nl. Een overzicht van uw favoriete shops vindt u in uw account op voordeel.plusonline.nl (‘Favorieten’).

Snel op categorie op shops zoeken op voordeel.plusonline.nl kan ook met de zoekfunctie rechtsboven in het scherm of ga naar het alfabetisch overzicht van de webwinkels. 

Kortingscodes en acties

Wat is een kortingscode?
Met kortingscodes kunt u geld besparen op uw online aankopen. Een kortingscode vertegenwoordigt een bepaalde korting in euro's of een kortingspercentage.  Kortingscodes zijn een simpele manier om minder te betalen voor online aankopen.

Hoe werkt een kortingscode?
Gebruik maken van een kortingscode en minder betalen voor uw online aankopen is heel simpel. Als u online een bestelling plaatst, wordt tijdens het plaatsen van de order gevraagd of u een kortingscode - ook wel actiecode, vouchercode, promotiecode of voordeelcode genoemd - heeft. Vul de kortingscode hier in en de korting wordt direct in mindering gebracht op het totale orderbedrag.

Waar vind ik kortingscodes en acties op Voordeel.plusonline.nl?
Alle kortingscodes en acties vindt u hier. Met de zoekbox op deze pagina kunt u makkelijk zoeken naar beschikbare kortingscodes en acties. De beschikbare kortingscodes en acties staan ook vermeld bij de betreffende shop in het overzicht met webwinkels. 

Kan iedereen gebruik maken van de kortingscodes & acties op Voordeel.plusonline.nl?
Kortingscodes en acties die worden getoond op voordeel.plusonline.nl zijn gratis en voor iedereen. U hoeft niet ingelogd te zijn om de kortingscodes te kunnen gebruiken. Maar indien u een account heeft op voordeel.plusonline.nl profiteert u wel van EXTRA korting! U ontvangt namelijk van voordeel.plusonline.nl korting op uw online aankopen en met de kortingscodes krijgt u nog eens extra korting!

De kortingscode werkt niet. Wat nu?
Werkt een kortingscode die op deze website is vermeld niet? Laat het ons weten. Uw feedback helpt ons om de website en de vermelde kortingscodes up-to-date te houden. Kortingscodes die zijn verlopen of niet werken, kunt u aan ons doorgeven.

Betalingen

Wanneer kan ik uitbetaling aanvragen?
U kunt uitbetaling aanvragen als het totale tegoed in uw account op voordeel.plusonline.nl €5,- of meer bedraagt. In het totale tegoed worden alleen aankopen meegerekend die de status goedgekeurd hebben. U bent niet verplicht om uw tegoed direct te laten uitbetalen zodra u het minimum uitbetalingsbedrag heeft bereikt. U kunt het ook laten staan in uw account en pas bij een hoger bedrag laten uitbetalen. Tegoeden komen enkel te vervallen als u gedurende een aaneengesloten periode van meer dan 1 jaar niet actief bent geweest op voordeel.plusonline.nl of in het geval van misbruik. Opgebouwde goedgekeurde tegoeden worden overgemaakt naar een bankrekening die bij een Nederlandse bank geregistreerd is.

Worden er kosten in rekening gebracht als ik uitbetaling aanvraag?
Ja, voor de uitbetaling van een tegoed op voordeel.plusonline.nl wordt € 0,75 administratiekosten in rekening gebracht. Deze kosten worden in mindering gebracht op het uit te betalen tegoed.

Is er een minimum uitbetalingsbedrag?
Ja, uitbetaling is mogelijk zodra uw tegoed €5,- of meer bedraagt. In het totale tegoed worden alleen aankopen meegerekend die de status goedgekeurd hebben. Voor tegoeden tot €5,- kan geen uitbetaling worden aangevraagd.

Hoe lang duurt het voordat ik het tegoed op mijn bankrekening heb staan?
Uitbetalingsaanvragen worden door voordeel.plusonline.nl binnen een week verwerkt. Binnen enkele dagen na verwerking van de aanvraag wordt het tegoed bijgeschreven op de bankrekening van de gebruiker.

Ik heb een uitbetaling aangevraagd, maar mijn tegoed nog niet ontvangen. Hoe kan dat?
De termijn voor het verwerken van een uitbetalingsaanvraag is maximaal 1 week. Is deze termijn verstreken en is het tegoed nog niet bijgeschreven op uw rekening? Neem dan contact met ons op en wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Technische vragen

Heb ik speciale software nodig om voordeel.plusonline.nl te gebruiken?
Nee, voor het gebruik van voordeel.plusonline.nl is geen speciale software nodig. Alleen een computer met internetverbinding.

Wat zijn cookies en waarom moet ik ze activeren in mijn webbrowser?
Cookies zijn kleine tekstbestandjes die worden opgeslagen op de computer van de gebruiker. Ze registreren welke pagina's op voordeel.plusonline.nl.nl de gebruikers bekijken. Het Mijn Plus voordeelprogramma maakt gebruik van Google Analytics om een inzicht te krijgen in het gedrag van gebruikers om hiermee de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren. Zonder cookies is registratie van uw aankopen niet mogelijk en kan voordeel.plusonline.nl geen korting geven. 

Waarom gebeurt er niets als ik klik op de link naar een webwinkel?
De website van de aangesloten shop opent in een nieuw browservenster. Kijk in de balk bovenin het scherm of de webwinkel is geopend. Is de website niet geopend in een nieuw browservenster, dan komt dat waarschijnlijk doordat er een pop-up blocker is geïnstalleerd op uw PC. Verwijder de pop-up blocker in uw browser of voeg voordeel.plusonline.nl toe aan 'vertrouwde websites'. Tegenwoordig hebben ook veel toolbars een ingebouwde pop-up blocker, zoals sommige versies van de Google Toolbar. Zet de pop-up blocker in de toolbar uit om gebruik te kunnen maken van voordeel.plusonline.nl.